6/1/11

Πραγματικότητα;

Χαϊδεύω την πένα μου
κι αφήνω το λευκό χαρτί
να κουαλάει όλς τις σκέψεις
όπως το λευκό φως κουβαλάει
όλες τις συχνότητες του ορατού φωτός.
Το μάτι αντιλαμβάνεται
από 700 nm (R) μέχρι 400 nm (V). (ηλεκτρομαγνητικές ακτινοβολίες)
Αυτό το ανθρώπινο χαρακτηριστικό
δεν αποκλείει από την αντικειμενική
πραγματικότητα την ύπαρξη των IR, UV,
χ, γ. (ηλεκτρομαγνητικές ακτινοβολίες).
Στην ψυχολογία το (UHF, microwaves, IR) το ονόμασαν
υποσυνείδητο, το (UV, x, γ) ασυνείδητο και
το ορατό εγώ.
Στη γλώσσα το ορατό είναι η κοινωνικο-
oικονομική πραγματικότητα το (UHF, mw, IR)
είναι ο υποκειμενικός παράγοντας και
το (UV, x, γ) η επανάσταση.
Για να κατανοήσουμε την πραγματικότητα
πρέπει να αφήσουμε το λευκό χαρτί
να γράφει όλες τις μέχρι τώρα σκέψεις
μόνο του.
Να ακούμε το χειροκρότημα του
μονόχειρα (Laotsu).
Πραγματικότητα ονομάζουμε την επεξεργασία
των δεδομένων των αισθήσεών μας (ορατό φως).
Διευρημένη πραγματικότητα είναι το όριο
των αισθήσεων μέσω των επιστημονικών
οργάνων και των μαθηματικών υποθέσεων.
Πραγματικότητα είναι και η θεωρία των υπερχορδών, η θεωρία του χάους, οι παράξενοι ελκυστές, οι μαύρες τρύπες.
Σύμπαν είναι μια σφαίρα με ακτίνα τη σημερινή μας δυνατότητα κατανόησης ενός πλήθους διαστάσεων, με το χρόνο να παίζει παιγνίδια, και τις κρίσιμες καταστάσεις των συστημάτων που γεννάνε εκδοχές, για να προκύψει τυχαία μια και να χαθούν οι υπόλοιπες σαν να μην υπήρξαν ποτέ.
Όταν η πραγματικότητα του μέσου ανθρώπου φτάσει την πραγματικότητα που περιγράφω, οι επαναστάσεις θα είναι ένα παιγνίδι σκακιού.
Τότε ο παντοδύναμος παγκόσμιος καπιταλισμός θα είναι ένα πρωτόγονο παιγνίδι ανεπιθύμητης ανθρώπινης συμπεριφοράς.
Ένα σαπισμένο μωρό που κάποιος πρέπει να θάψει, να το κάψει και να σκορπίσει τις στάχτες του στους πέντε ανέμους.
Μπορούμε να ζήσουμε χωρίς καπιταλισμό, ας αφήσουμε το λευκό χαρτί να μας μιλάει.

Χάρης Αρώνης
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορεί το εκπαιδευτικό θέμα να είναι τεράστιο και πολύπλοκο και η αντιμετώπισή του να απαιτεί κυρίως πολιτική βούληση. Όμως, ευθύνη υπάρχει σε πολλά επίπεδα.
Μια από τις ευθύνες των εκπαιδευτικών λοιπόν, είναι να παρεμβαίνουν στο βαθμό που μπορούν στην διαδικασία.
Οι εκπαιδευτικοί έχουμε εκ των πραγμάτων κάποιο - μικρό έστω - βαθμό αυτονομίας. Ας την εκμεταλλευτούμε.